ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

ryszard bazarnik, koncert na ścianie

Materiały będą się systematycznie (mniej lub bardziej ;)) pojawiać, jednak jeśli jednak czegoś nie wiecie, albo jesteście po prostu ciekawi, oto jest temat aby zadawać wszelkie pytania.


Ja mam pytanie od strony mechaniczno-technicznej, czy przewidujecie równy poziom zaawansowania wszystkich postaci na starcie na równy, czy też może ktoś odgrywający kogoś wysoko postawionego np. administratora czy kapitana Gwardii Imperialnej będzie miał to już ujęte w rozwinięciach postaci na samym początku, czy może będzie miał tylko tytuł i perspektywy na bycie kimś ważnym, a na początku będzie musiał szafować pustymi słowami?
Kaym, ty tam o kapitanie nie myśl, pewnie będziemy zaczynać od zwykłych szeregowych gwardzistów ewentualnie podoficerów . Swoją drogą zawsze chciałem zagrać w WH 40k nawet jako gwardzista , więc jak już będziesz tym dowódcą, to mogę należeć do twojej jednostki :))).
Moja droga wiedzie innym szlakiem, ale też prowadzi na chwałę Imperatora, a moje prywatne zdanie o Gwardii Imperialnej nie jest ani wysokie, ani tym bardziej pochlebne . A przykłady były wymyślane na poczekaniu


Odpowiadać będę tym wyrazistym kolorem- aby od razu było widać co jest odpowiedzią:

1.ODP: Wszystkie postacie zaczynają od tego samego levelu.

2.ODP- Postacie będą albo mocno niezależne (i będą mogły pracować prawie dla każdego), albo należały do jakiejś frakcji przez co wybór ich sprzymierzeńców będzie trochę mniejszy - lecz nie będzie przywiązna tylko do swojej macierzystej, a jednak będzie miała większy startowy status w tej frakcji (w końcu to "nasz" człowiek)

Rozwinięcie:
Postacie graczy będą zaczynały albo od "wolnych strzelców", albo od innych mniej znaczących jeżeli chodzi o power postaciami (np. jakiś 3 kuzyn z 4 lini, z rodu albo zwykły członek szczepu) Pod pojęciem Poweru- rozumiem tu z jednej strony staty (które przyjdą oczywiście z czasem), ale tez poziom "zaufania" - statusu w danej frakcji (np. Imperialna Gwardia, Rody, Adeptus Mechanicus, Adeptus Arbiteres, Administratorium, Escielarchium itd.). Można będzie zacząć na wyższym (choć nie za bardzo) poziomie zaufania/statusu/stanowisku ale oczywiście zapłaci się tym po pd (więc na początek wszyscy są równi). Cała idea skupia się na wywalczeniu sobie miejsca w świecie. Więc na początku zaczynamy leszczami po czym szybko zyskujemy status, sprzęt oraz szacunek (przynajmniej teoretycznie).

Awans postaci będzie przebiegał dosyć szybko, tak że po 2 latach postacie osiągną spokojnie poziom uberów- mając całe armie servitorow pod sobą - ale do takiej pozycji trzeba będzie dojść - maja odpowiednie układy, które maja oczywiście swoja cenę.
Aby twórcom nie było smutno i się nie nudzili, to zadam kilka pytań :

1. Czy postacie będziemy tworzyć w oparciu o podręcznik do WH 40k Dark Heresy?
2. Czy system rozwoju postaci będzie wyglądać podobnie (jak w Dark Heresy), czy też może zostaną wprowadzone jakieś odrębności?
3. Jak wygląda tworzenie własnych postaci przez graczy? Czy będziemy mieli pełną dowolność, czy ewentualnie po wyborze "pochodzenia oraz klasy" otrzymamy jakieś z góry narzucone wytyczne co do celów postaci oraz "umiejscowienia" jej w LARPie?

Pytam, bo zastanawiam się, na jakim etapie zakończyć wstępny projekt postaci (podejrzewam, jakie będą odpowiedzi, ale nie zaszkodzi zapytać dla pewności ).
1. Postacie nie będą tworzone stricte na Dark Heresy, ale będziemy dużo czerpać z tego systemu.

2. System rozwoju postaci będzie bardziej otwarty, nie będzie z góry narzucone jakie umiejętności można tylko brać.

3, Tworzenie postaci zostanie przedstawione później, łącznie z opcjami pochodzenia. Jest oczywiście pełna dowolność przy ograniczonych pd na tworzenie postaci :). Pochodzenie będzie wpływało na umiejscowienie w larpie, ale raczej tylko na początku.
Moje pytanie. Jak ten larp będzie wyglądał? Typowy RPG jakim jest 40K tyle że larpowo czy bardziej jak AM?
Z naszych początkowych ustaleń wynika, że będą odsłony przypominające te z AM, czyli spotkania opierające się na gadaniu, za to będzie się więcej działo między odsłonami, także z racji tego, że będą co 1,5 miesiąca.
Odsłony będą dramami - z knuciem i zdobywaniem informacji (nie planujemy robić symulacji bitewniaka w warunkach larpowych ;)) z małym naciskiem na walkę czysto militarną. Z kolei akcje między darmowe będą miały charakter bardziej planistyczno przygodowy (i tu również bitewny)- niż informacyjny.
Dziękuję za obrazki :} w przeciągu kilku dni pewnie wszystko przeczytam :}
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl