ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

ryszard bazarnik, koncert na ścianie

Szliśmy już 4 dzień. Minęliśmy dziesiątki pordzewiałych samochodów, setki opuszczonych domów. Wiatr wiał i niósł ze sobą zatęchły zapach rdzy i mutantów. Jack splunął, wytarł rękawem czoło i założył noktowizor.
- Dalej za nami idą.
- Przeklęte zmutowane skurwiele. - Russ nie przebierał w słowach. Za to odbezpieczył kałasza.
- Idziemy, może ich zgubimy - Kate, jak zwykle optymistycznie wyciągnęła granat odłamkowy.
Poszliśmy, a co było robić...
Drzwi do budynku były całe. Dokładnie takie, jak narysował ten stary pierdziel Pat, zanim wyzionął ducha po ugryzieniu tamtego dwugłowego mutaka: jakieś pokrętne logo z płonącym ptakiem, i napis dziwną czcionką.
"Pro-Phoenix Lab. 26"
Kate zamontowała ładunki wybuchowe. Wtedy zaatakowali oni. Było ich tylko pięciu. A to tak, jakby zaatakowało ich 15 zdrowych ludzi. Ostatnie, co pamiętem, to że ciągnęli nas do lasu za nogi, ręce, kopali, zatapiali pazury. No i wybuch - Kate chyba zdążyła odpalić maszynerię. Potem obudziłem się tu. Reszta nie przeżyła, prawda? kwiatek, na trzewia Molocha, lubiłem ich. Ale cóż, taki jest ten niemądry świat, co?

***

LARP w klimacie postapokaliptycznym na minimum 12 osób. Przebranie mile widziane. Proponuję wzorować się na Fallout, Mad Max i Neuroshimie.

***

Mechanika gry:
Każda postać posiada kartę postaci. Na karcie postaci znajduje się cel postaci, jej współczynniki i historia postaci.

Współczynniki:
HIT POINTS: czyli życie.
ATAK: czyli współczynnik dodawany do liczby na wylosowanej karcie w przypadku ataku.
OBRONA: czyli współczynnik dodawany do wylosowanej karty, gdy się bronisz.
SZCZĘŚCIE: powtórzenie losowania kart lub uratowanie sobie życia (i masz chwilę, by uciec z tym, ostatnim HPkiem)
MEDPAKIET: postawi na nogi każdego - nawet trupa.

Są też tajne współczynniki - ale są tajne.

WALKA – KLEPIESZ PRZECIWNIKA, MÓWIĄC “ATAK”, GRA w karty (losowanie kart z puli przeciwnika). DODAJECIE DO SWOJEGO WSPÓŁCZYNNIKA TYLE PUNKTÓW, ILE JEST NAPISANE NA WYCIĄGNIĘTEJ KARCIE. BROŃ DAJE +1 (TYLKO ZWYCIĘZCY PKN). TERAZ PORÓWNUJEMY. TEN, KTO MA PRZEWAGĘ, ZABIERA OFIERZE TYLE HP, ILE PRZEBIŁ JEGO WSPÓŁCZYNNNIK. NP.:
WOJSKOWY WALCZY Z KAZNODZIEJĄ. MA ATAK 5. KAZNODZIEJA OBRONĘ 6. WOJSKOWY WYBIERA KARTĘ 7, DODAJE 1 ZA BROŃ. JEGO SUMA TO 13. KAZNODZIEJA WYCIĄGA 5. JEGO SUMA TO 11. DOSTAJE 2 OBRAŻENIA.
PRZY WALCE BEZ BRONI MOŻNA ZAZNACZYĆ PRZED ATAKIEM, ŻE NIE UDERZASZ, BY ZABIĆ. WTEDY, JEŚLI KTOŚ BĘDZIE MIAŁ 0 HP, TO TRACI PRZYTOMNOŚĆ I BUDZI SIĘ PO 5 MINUTACH Z POŁOWĄ SWOICH POCZĄTKOWYCH HP.

***

Postacie:

Naukowiec
Jako jedyny wie, jak postępować z różnymi machineriami. Musi przeżyć, bo inaczej kicha z misją.

Wojskowy
Były Major, chce przywrócić na świecie porządek. Przy okazji zna się na dowodzeniu i zabijaniu.

Przewodnik
Wie jak iść, którędy iść, itd. Mistrz Gry - ja :)

Kaznodzieja
Świat można zmienić! I trzeba! I on wie jak! Wielki Bóg dopomoże swym wybrańcom.

Pozostali
Dzielą się na wyznawców kościoła Kaznodzieji oraz na sympatyków Wojskowego, którzy sprzymierzyli się tylko dlatego, że przewodnik jest jeden. Żyją w jawnym konflikcie.

+ kilku NPC

Karta postaci:


Jako, że nie jestem z Poznania, to potrzebowałbym jakiegoś TIP'a, gdzie można rozegrać taką terenówkę. No i czy w ogóle byliby chętni. Rozegraliśmy tego LARPa w Kołobrzegu w ramach Korporacji Kokon, recenzje były entuzjastyczne. Jeśli znaleźliby się chętni - to mogę to poprowadzić w grudniu czy styczniu. NPCów sobie zorganizuję:).


Terenówka nawet mimo: zima zima zima???

Ja bym zagrała;). Tylko czymś z jakimiś celami, bo z bieganiem i strzelaniem to u mnie ciezko:P
no w gruncie rzeczy bez strzelania, są cele, i mało biegania, raczej skradanie się. Na śniegu widać ślady:). Dlatego zima jest taka dobra. Prócz tego - jest jaśniej w nocy przez wszechobecną biel. Po prostu ciepło się poubierać :D .
Ech... A co mi tam, mam miękkie serce... Jako kolega MG i gracz trochę pomogę...



1. chodzi o zdolności specjalne. Mają zwykle tymczasowy wpływ na inne atrybuty.
2. przejęzyczenie :/
3. nie zupełnie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl