ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

ryszard bazarnik, koncert na ścianie

Gdzie mogę znaleźć w Ozorkowie mechanika, by naprawił mi autko. Mam Golfa III. gaśnie podczas jazdy. nie ma reguły, może zgasnąć podczas jazdy, po zrzuceniu na luz, po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu...itp.. Dzieje się to samo i na gazie i na benzynie. Potrzebuję pilnie!!!!


W swoim zakresie sprawdź filtr powietrza.
Może też być silnik krokowy, czujniki temperatury, sonda lambda i wiele innych rzeczy.

Najlepiej u mechanika, który ma komputer sprawdzić kody błędów komputera w samochodzie. Inaczej nie ma się co brać za naprawę.

filtr powietrzny sprawdziłam, jest ok. zresztą nie tak dawno był wymieniany. Może to przepustnica, tylko kto w Ozorkowie mi ją przemyje naprawi? Do Łodzi nie mam pewności czy dojadę, czy po drodze mi nie zgaśnie ;(
Pierwszy lepszy mechanik sobie z tym silnikiem powinien poradzić, w końcu to VW. Zagazowany - inna bajka, dobrego gazownika w ozo nie znajdziesz. Zacznij od wymiany filtrów. Bardzo możliwe, że potrzebna będzie regulacja zaworów (przynajmniej w motocyklu znajomy przy takich objawach musiał regulować).


diesel czy benzyna ?

diesel czy benzyna ?
Skoro w gazie to benzyna.
kurde niedoczytałem .
pompa paliwa lub cewka zapłonowa,
zapal autko niech pochodzi na zaciągniętym ręcznym. wtedy sie dowiemy czy autko gasnie przez wstrząsy czy przez (elektryke, pompe). najprawdopodobniej wystarczy wymienić sam wkład pompy 100zł +robocizna...

[ Dodano: Pon Sie 25, 2008 01:08 ]
świece lub przewody tez mogą być przyczyną...spójrz jeszcze jak zachowują sie obroty na biegu jałowym jeśli skaczą może to być wspomniany przez admina silnik krokowy...
pompa paliwa lub cewka zapłonowa,
zapal autko niech pochodzi na zaciągniętym ręcznym. wtedy sie dowiemy czy autko gasnie przez wstrząsy czy przez (elektryke, pompe). najprawdopodobniej wystarczy wymienić sam wkład pompy 100zł +robocizna...

[ Dodano: Pon Sie 25, 2008 01:08 ]
Może być jeszcze moduł zapłonowy.
Ale mówię, zgadywać można. Najlepiej odczytać kody z komputera samochodu i dopiero działać.
W swoim zakresie sprawdź filtr powietrza.
Może też być silnik krokowy, czujniki temperatury, sonda lambda i wiele innych rzeczy.

Najlepiej u mechanika, który ma komputer sprawdzić kody błędów komputera w samochodzie. Inaczej nie ma się co brać za naprawę.

byłam dziś u mechanika, stwierdził, że to pewnie cewka zapłonowa, jutro spróbuje podmienić i pojeżdżę, zobaczymy, może uda mi się do Łodzi do jechać, i tam do kompa się podłączy ten wehikuł czasu
ale dzięki wam za podpowiedź...

pozdrawiam

[ Dodano: Pią Sie 29, 2008 14:20 ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl