ďťż
They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

ryszard bazarnik, koncert na ścianie

To ja teraz poproszę o opinie na temat Forda Focusa.
Mam na oku rocznik mniej więcej 2000, diesel 1.8 90 KM.

Ktoś na forum jeździ podobnym i podzieli się wrażeniami z eksploatacji?


WG mnie szukaj czegoś mocniejszego znaczy sie wersji silnikowej,
A jeśli chodzi o samo auto to jest do bardzo udana konstrukcja. .
focusa w dieslu sobie odpusc..... wulkanizator na Maszkowskiej ma focusa i utopil w nim juz maaase kasy..a to pompa wtryskowa... a koszta niemale...
poszukaj sobie jakiejs benzyny, zero problemow. a z dieslem to same problemy, a to turbo leci, a to jakis zawor,a to pompa wtryskowa, a to pompowtrysk i tak wkolko.
a benzyna to zawsze benzyna
1.8TD Forda to jedna z najgorszych konstrukcji diesla ostatnich lat. Sam się za takim rozglądałem, ale wystarczyło wejść na forum Forda i poczytać co nieco... Również znam pana wulkanizatora i wiem, jaka skarbonka ten jego Fordzik

Karuzel, już nie przesadzaj, że diesel jest taki blee. Sam jeżdżę dieselkiem (co prawda wolnossący, 2.0D), ale problemów żadnych nie mam. Oszczędny (w mieście mieszczę się w 7l), fajnie zbiera się od samego dołu, i jakoś nic się w nim nie psuje.


Według ekspertów TVN Turbo Focus I to bardzo udany egzemplarz , ale rzeczywiście nie polecają diesla
Jeżeli diesel focusa to koniecznie z większą pojemnością.
Auta te są bardzo wytzymałą konstrukcją, z dość niedrogimi częściami zamiennymi.
Wystarczy zauważyć jak wielu przedstawicieli handlowych jeździ focusami od wielu lat a auta jakoś nadal się trzymają

Nie pamiętam jak jest z dieslem, ale benzyniaki wg mnie troszke za dużo palą.

Nie jest to moja opinia, ale podsumowanie tego, co o nim mówią na forum klubu forda.
jesli diesle wolnossace, zniosa duzo i rozna jakosc paliw, to turbo diesle to dosyc zaawansowana konstrukcja z kilkoma slabymi punktami
ale zasada jak sie dba tak sie ma, pasuje do turbodiesli idealnie.
jak sie dba o turbine spokojnie wytrzyma 170-200kkm, z forda nie polecam pierwszych TD, bardziej juz TDCI, sa wrazliwe na paliwo ale daja rade, diesle innych firm sa lepsze jakosciowo, choc o wszystkie trzeba dbac. dalej trzeba zastanowic sie w jaka technologie wtryskowo w diesla chcesz wejsc. starsze sa glosniejsze, ale bardzie idiotoodporne, nowe ciche, ale wrazliwe na wiele rzeczy i wiecej mocy i momentu.
z doswiadczenia moge dodac, ze kupuja uzywanego diesla, czesto warto doplacic 2-3 tys do ceny rynkowe wiecej i kupic naprawde zadbana jednostke i pozniej ograniczyc pozniejsze koszty.

zreszta gadanie...
auta benzynowe z turbo tez trzeba bardzo dbac, zwlaszcza o jakosc paliwa i obsluge turbo, bo silnik sie bedzie sypac jak domki w Armeni.

pozdro
Dlatego najlepiej kupowac mocne jednostki bez turbo
Mam Forda Focusa 1,6 benzyna
bardzo dobrze sie sprawuje, praktycznie bezawaryjny, minusem jest duze spalanie (okolo 10l100)ale cos kosztem czegos;)
Jestem z auta bardzo zadowolony
Michal jesli masz ochote to mozemy sie spotkac i przejedziesz sie moim autem i sam zobaczysz jak sie sprawuje
Pozdrawiam
rope w focusie odradzam 90konna zwlaszcza bujalem sie takim troche i jest to dziadostwo;-) wiekszosc czasu cos sie walilo...
lepiej zamiast focusa rozejrzyj sie za astra 2generacji auto udane
astra w dieselu ? ... nie wiesz o czym piszesz

btw. ozoadmin - do końca roku ropa ma dojść do 4zł podobnież, paliwo 4,20-4,50 tak więc średnio się to opłaci.
Nie wiem gdzie to wyczytałem, chyba na gazeta.pl
a srednio diesle pali mniej o 2-3L o odpowiednika benzynowego
Co złego w Astrze G z dieslem? Chyba śledzik nie masz zielonego pojęcia co piszesz. Stary dobry 1.7TD Isuzu jest 100% bardziej wytrzymalszy od fordowskiego TD.... I części sporo tańsze. No tylko, że trzeba trafić na isuzu a nie na oplowskiego, a oba były montowane...
1.7 TDI to jest isuzu a 1.7 DTL DTI to sa oplowskie

Stary dobry 1.7TD Isuzu jest 100% bardziej wytrzymalszy od fordowskiego TD.
Pewnie prawda, bo fordowskie TD nie są super konstrukcjami, choć mam kumpla z mondeo I 95' TDI werjsa ghia -> zero usterek od 2 lat, jak się dba to auto się potrafi odwdzięczyć.

diesel niby mniej pali..ale koszty utrzymania..
w benzynie jesli auto nie pali to albo cos z iskra albo z paliwem a dieslu.. 1500 powodow ..a jak np turbo nie chodzi to tez kilka przyczyn,albo na zimnym pali a na cieplym juz nie. uroki diesla niestety.

1.7 TDI to jest isuzu a 1.7 DTL DTI to sa oplowskie

1,7 DTI to jest Isuzu - oznaczenie Y17DT
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cichooo.htw.pl